هتل‌های 5 ستاره تهران ، اقامتی لوکس در تهران
نوشته شده توسط : gheirati

تهران مهم‌ترین و پر تردیدترین شهر ایران است. این کلان شهر مهم با قدمتی بسیار جاذبه‌های گردشگری و توریستی فراوانی را در دل خود جای داده است. انواع کاخ‌های دیدنی، موزه‌ها، مراکز تجاری برند، مراکز تفریحی و سرگرمی متفاوت، امکانات پزشکی و درمانی، مشاغل بسیار و خدمات بسیار و... افراد را برای تفریح و کار به این شهر می‌کشاند. علاوه بر این شهر تهران پایتخت کشور است و همواره توریست‌های خارجی بسیاری را پذیرا می‌باشد. همچنین افراد سرشناس دولتی و سیاسی برای رسیدگی به امور مربوطه به این شهر سفر می‌کنند. همین علل است که موجب پیشرفت و رشد صنعت هتلداری در تهران شده است. آژانس مسافرتی "های هتل" در این مطلب قصد دارد 5 مورد از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره تهران را به شما معرفی کند.

مطالعه این مطلب به شما مسافران عزیزی که قصد رزرو هتل در تهران را دارید کمک کند تا در بهترین هتل اقامت داشته باشید.

هتل‌ اسپیناس پالاس هتل 5 ستاره تهران

بهترین هتل‌های 5 ستاره تهران

در پایتخت کشور عزیزمان انواع هتل‌های 1 ستاره تا 5 ستاره تاپ یا مجلل موجود می‌باشد. رزرو هتل 5 ستاره معمولا به افرادی توصیه می‌شود که مشکلی بابت صرف هزینه هتل ندارند. البته مسافرانی که قصد اقامت در هتل 5 ستاره را دارند می‌تواند با رزرو تور تهران از طریق آژانس گردشگری "های تور" از تخفیفات ویژه استفاده کنند.

بهترین هتل‌های 5 ستاره تهران عبارتند از:

 

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران لاکچری‌ترین و بزرگ‌ترین هتل 5 ستاره در تهران است. این هتل از گروه‌ هتل‌های بسیار معروف و محبوب اسپیناس می‌باشد. هتل اسپیناس در 20 طبقه و 400 اتاق از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل که به کاخ و قصر نیز شهرت دارد از مجلل بودن و خدمات و امکانات عالی هیچ چیز کم ندارد. از ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به واحدهای بزرگ 250 متری، سالن‌ها و رستوران‌های لوکس و شناخته شده، تجهیزات عالی رفاهی و خدماتی اشاره کرد. البته لوکیشن این هتل بی شباهت با مناظر سوئیس نیست. زیرا با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران به دره فرحزاد مشرف خواهید بود.

آدرس: تهران- سعادت آباد- میدان بهرود- خیابان عابدی- خیابان 33- شماره 21

هتل‌ 5 ستاره اسپیناس پالاس تهران

معرفی هتل پارسیان آزادی تهران

یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره تهران، هتل پارسیان آزادی است. این هتل که از گروه هتل‌های پارسیان می‌باشد در سابل 1370 افتتاح شده است. بنابراین این هتل با 26 طبقه و 475 واحد اقامتی سال‌هاست پذیرای مسافران خارجی و داخلی می‌باشد. اتاق‌های این هتل در وضعیتی بسیار مطلوب قرار دارند و رستوران‌های پارسه، ارکیده و بیجه پذیرای مسافران هستند. این رستوران‌ها با دیزاینی شکیل غذاهای ایرانی، فرنگی و ایتالیایی را با کیفیتی باور نکردنی عرضه می‌کنند. لازم است بدانید با رزرو هتل پارسیان آزادی تهران چشم اندازی رو به کوه‌های البرز و خیابان‌های تهران خواهید داشت.

آدرس: تهران- بزرگراه شهید چمران- تقاطع یادگار امام(ره)

 هتل‌ 5 ستاره پارسیان آزادی تهران

معرفی هتل اسپیناس خلیج فارس(بلوار) تهران

از اولین هتل‌های 5 ستاره تهران از گروه‌های اسپیناس، هتل اسپیناس خلیج فارس می‌باشد. این هتل در سال 1388 آغاز به کار کرده و دسترسی عالی به دیگر نقاط شهر دارد. معماری این هتل با وجود ان که قدیمی است بسیار منحصر به فرد می‌باشد. ترانسفر رفت و برگشت، باشگاه بدنسازی، اتاق‌های بزرگ و راحت، سالن آرایشگاه، خدمات ویژه خانه داری و خشکشویی و... از ویژگی‌های این هتل 5 ستاره هستند. با رزرو هتل اسپیناس خلیج فارس تهران در"های هتل" می‌توانید از غذاهای عالی رستوران بلوار 126 و کافی شاپ آتریوم استفاده کنید.

آدرس: تهران- میدان ولیعصر- بلوار کشاورز- پلاک 126

هتل‌ 5 ستاره اسپیناس خلیج فارس(بلوار) تهران

 

معرفی هتل رکسان(نووتل) تهران

هتل نووتل تهران که یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره تهران است در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام واقع شده است. این هتل یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های 5 ستاره در کشور می‌باشد. زیرا هتل نووتل از گروه هتلداری فرانسوری اکور است. این هتل با خدمات و امکانات بسیار عالی رفاهی و آسایشی برای خدمه پرواز و مسافران خارجی مناسب است. یکی از مزایای هتل نووتل قدیم یا رکسان جدید اقامت ساعتی است. یعنی مسافران می‌توانند با رزرو هتل نووتل تهران برای چند ساعت مهمان این هتل باشند.

آدرس: کیلومتر 30 خیلج فارس(تهران-قم) ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی

هتل‌ 5 ستاره رکسان(نووتل) تهرا

 

معرفی هتل ویستریا تهران

یکی از نوسازترین هتل‌های 5 ستاره تهران، هتل ویستریا می‌باشد. از سال تاسیس هتل ویستریا تنها 2 سال می‌گذرد زیرا این هتل در سال 1398 افتتاح شده است. معماری این هتل به سبک تلفیقی کلاسیک و کانادایی است که مورد قبول مهمان واقع می‌شود. خدمات رفاهی چون استخر مجلل، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، خشکشویی و... همگی موجبات رضایت مسافران را فراهم می‌کنند. ویو رو به کوه‌های البرز و دسترسی آسان به کاخ نیاوران و سعادت آباد و مراکز خرید از ویژگی‌های رزرو هتل ویستریا تهران هستند.

آدرس: تهران- تجریش- تقاطع قدس- خیابان دربند- ابتدای خیابان احمد زمانی

هتل‌ 5 ستاره ویستریا تهران

برای رزرو هتل تهران و رزرو بهترین هتل‌های 5 ستاره تهران با قیمت مناسب به آژانس مسافرتی "های هتل" مراجعه کنید. کارشناسان ما جهت مشاوره و راهنمایی 24 ساعته در خدمت شما می‎باشند.





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: